Kommentarer (1)

Mer abborre än gädda!



Abborresjön är hittad!

Efter ha firat farsan som fyllde år så kunde jag inte låta bli att åka ut på sjön och prova lyckan tillsammans med Joel.
Några timmar senare hade vi fått en hel del abborrar i blandade storlekar, även några gäddor fast inga monster. Vi bestämde oss att stanna kvar en natt i stugan för lite härligt morgonfiske som även det gav resultat, 3-4 gäddor och 40 tal fina abborrar. Provade sedan på att meta inne vid bryggan där jag fångade monstret som ni ser på bilden, va många år sedan jag fiskade med metspö. Största gäddan ca 1 kg och abborre 0.5 kg.

Skitfiske / Robin

2009-07-04 @ 22:26:30

Postat av: malin

min sötis :)

14:12:58 den 2009-07-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback