Kommentarer (0)

Grand slam!

I helgen har jag varit i stugan och fiskat med Joel. Fisket var kanske inte det bästa men vi har haft riktigt kanon väder både fredag, lördag och söndag.
Jag lyckades med en "grand slam" (3 gäddor på olika utrustning)
1. En på spinnspö
2. En på Jerkspö
3. En på flugspö

Största gäddan tog Joel på spinnare, 3.5 kg vägde den. Största jag tog vägde 2 kg på flugspö! Sen fick vi lite abborrar och små gäddor!

Här är en film när jag får gäddan på fluga, vi larvar oss lite med röstern som ni kanske hör:)



Metade lite och fick en mört som nästa var exakt lika stor som min buster jerk "skitmört" hehe


Gäddan påväg ner i vattnet igen efter en fin kamp på flugspöet!

2009-09-20 @ 21:31:42


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback