Kommentarer (1)

Hemma ifrån Vättern!

Nu har man varit iväg på kräftfiske ute vid vättern, blev medbjuden av Ragnsells. Kräftlyckan var sådär! Vi lyckades få upp 22kg kräftor på 10 personer, men det var inte så bra som det varit tidigare år tydligen. Det var riktigt bra annordnat, vi åkte ut med packning alla 10 personer i 2 stora båtar ut till en Ö, där fanns det 5 stycken mindre plastbåtar, vindskydd, långbord och grillplats annordnat. Vi bjöds på god mat och dryck! Förutom kräftfisket så testade jag fiska lite med min jerk utrustning men fick ingen fisk, kanske var lika bra för jag behövde en stund för att lära mig själva tekniken för att få bra ”side to side” gång på betena.

Imorgon väntar fiske vid Hjälmaren med Eric & Eric, vi ska försöka oss på lite gäddfiske!

2009-09-12 @ 22:43:55

Postat av: David "gösen"

Hej Robin!!

Bara 22kg på 10 personer???

Ni måste ha varit på fel ställe!!

Palle ja brukar fiska med.

-Var där nyligen dom fick massor med kräftor!



Nya db på min bloggsida



"09-09-13 & 09-14 Jiggfiske med Palle"



"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"



Mvh/David "gösen"



12:18:59 den 2009-09-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback