Kommentarer (1)

Dags att hänga med...

Då var det dags att hänga med i utvecklingen i fiske, även om jag strävat emot några år så har jag nu bestämt mig att införskaffa mig ett jerk spö med jerk beten. Tror inte det behövs någon närmare presentation på vad jerk är men med några korta ord kan man beskriva det att man skapar rörelserna på betena själv genom att "knycka" med spöet när man vevar in betet. Grejorna är rätt kraftiga, 6 fots spön som pallar 150 grams beten.

Idag shoppa jag loss och införskaffade mig Spö, rulle, lina, tafs och beten. På fredag blir det åka till Vättern och fiska med kissgubben (Mr.pihl).


Som vanligt var jag inne i butiken Outdoor xtreme Örebro ( www.odx.se ) där man alltid får riktigt bra hjälp och tips! trevlig "gubbar" som jobbar där


(klicka för större bild)


(klicka för större bild)

2009-09-09 @ 22:31:58

Postat av: Haj

Ill eat you to dinna

09:51:15 den 2009-09-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback