Kommentarer (0)

Söndags fiske vid stugan

6/9 drog jag och eric ut till Hällebo för att fiska vi hade inte fått nog av varandra efter 5 arbetsdagar tillsammans! :)
Fisket började bra vi slängde ut varsin spinnare och det smacka till direkt på mitt spö, en abborre som var lite över halvkilot!

Sen vart det lungt en stund innan fisken börja hugga igen, 5-6 abborrar sen började gädd kalaset! I min fina abborre sjö har höst gäddan kommit igång.

Här kommer lite bilder:

Mumma sa abborren när hon såg en Vit/Gul wipp spinnare


Erics gädda som jag tar creeds för:)


Den osynliga fiskaren kallad Eric... (gammal bild)




UL spöet fick kämpa lite när en 1.5 kg gädda nappat!

2009-09-07 @ 21:17:35


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback