Kommentarer (3)

Gäddflugor!


Jag och viktor bestämde oss för att binda lite flugor, la snus dosan i bakgrunden
så man får en uppfattning om storleken.

Kan berätta att flugan längst ner till vänster har gett resultat!
Om du kollar inlägget under här så ser du!

2009-07-19 @ 00:59:39

Postat av: David "Gösen"

Hej Robin!!

"snyggt bundna flugor imponerad"



Nya db på min bloggsida!!



"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"



Mvh/David "gösen"

22:52:52 den 2009-07-19

Postat av: David "Gösen"

glömde min bloggadress hehe S

22:54:18 den 2009-07-19

Postat av: David "gösen"

Hej Robin!

Och tack för kommentaren på min bloggsida!

Hm lägga upp bilder på mina jiggboxar,

Ska ja göra det?

-Då kan ju andra fixa likadana hehe S

Skojar bara använder vanliga bra relaxjiggar med bra färger!

Om du kollar på bilderna på gösarna vi fått.

-Så ser du vilka färger som är bäst(3 & 4tums jiggar) grön/gula Relax med flake i & Röd/gröna Konger finns givetvis andra bra färger oxå men dessa har funkat bäst!

-När det gäller trollingfisket mina nya handgjorda Finska supervobbler!

Är dom enda som gett gös trots helkasst fiske på sjön!

I morgon eftermiddag blit det nog en tur på sjön igen!

Om han ja ska fiska med ä ute i tid ska vi jigga innan trollingfisket!

Jiggfisket kan ev vara bättre eftersom det är alldeles för högt vattenstånd!!

Nu ska ja skriva några nya bloggar "ligger efter pga allt fiske mm"



"skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"



Ps lycka till med bindandet av gäddflugorna & gäddflugfisket Ds



Mvh/David "gösen"

01:25:58 den 2009-07-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback