Kommentarer (2)

Lite bilder ifrån en av mina draglådor



I brist med fiske i veckan så slänger jag upp några kort på mina draglådor, dock ine allt! Såg nu att jag glömt jigg-lådan bland bilderna, kanske bäst att låta den vara hemlig! haha.

På fredag skall jag utforska hjälmaren, har inte några erfarenheter av gös fisket i hjälmaren. Har kolla runt på nätet om tips vart gösen befinner sig i sjön utan några bra resultat. Får helt enkelt köpa ett sjökort och ta med ekolodet och leta reda på vart dom är.

/ Robin

2009-07-08 @ 00:46:31

Postat av: David "Gösen"

Hej Robin!

Och tack för kommentaren på min bloggsida!

Båten är fin men är inte min utan Lasses!!

I måndags va ja på Sveriges bästa sportfiskebutik i Arboga!

-passade på att dropshotfiske lite när ja ändå va där!

Dåligt gösfiske bara 2 st varav den ena lossnade vid å-kanten

Igår va ja vid hemmaån & metade löja till gös & aborrfisket!

Tyckfryste doom på folie innan ja la dom 10/påse sorterade efter storlek!

Blir kanon att ha vid gösfisket med special-jiggtackel!!



Mvh/David "Gösen"

02:43:04 den 2009-07-08

Postat av: David "Gösen"

Hej Robin!

Har tyvärr ingen bra koll på Hjälmaren vid båtfiske!

Har istort bara pimpelfiskat på den!

Ja brukar fiska på andra ställen åar/sjöar

Ska hälsa Lasse från dig!!



*skitfiske & kraftigt böjda spön 2009"



Mvh/David "Gösen"

10:20:47 den 2009-07-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback